Multiméter

Egy lelkes amatőr - elektronika, hangfal, erősítő, minden amit szerelni lehet-kedvelő srác - próbálkozásai cikkekbe foglalva, illetve bármi más, ami jön. Frissítési gyakoriság változó (ahogy kedvem lesz). Ha valamit szeretnél: molnar.bence08@gmail.com

Címkék

135 (1) 4 ohm (2) 511 (1) aiwa (1) bakelit (1) cr 138 (2) el (1) el135 (1) elac (1) építés (2) hs (1) hs511 (2) hs 511 (1) kazettás magnó (2) laminált parketta (2) lejátszó (1) lp (1) minimax (2) nc 430 (1) orion (4) osb lap (2) pioneer (1) pioneer a-44 (1) rádió (2) sal (2) sx-450 (1) sx-550 (1) sx450 (1) sx550 (1) sx 450 (1) sx 550 (1) tesla (1) tesla nc 430 (1) vdo (2) videoton (1) vinyl (1) Címkefelhő

Tesla NC 430 -videóval

2013.08.07. 23:26 eMBi07

Ez lesz talán a legrövidebb és legrosszabb minőségű képekkel ellátott cikkem :D De egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ne írjam meg és videózzam le.

 tesla2..jpg

Ez a bakelit lejátszó egy családi emlék. Amikor kisgyerek voltam, és már azért tudtam merre, hol vagyok mindig élvezettel figyeltem, ahogy édesapám vagy éppen a bátyám karácsonykor nagyon óvatosan előveszi a nagy fekete korongot, lefújja róla a port és felteszi a tányérra. És az egész elkezd pörögni. Ezek után pedig óvatosan ráeresztik azt a karszerű valamit, amitől csodálatos muzsika kezd el szólni :)

 tesla1..jpg

Aztán miután a karácsonyi lemezt is megvettük cd-n, a szép fa lejátszó a szekrénybe került. És ott is volt több mint 10 évig. Aztán pár héttel ezelőtt gondoltam egyet, és mivel a Sony torony már készen van, ami szintén a nagyszobában volt emellett a lejátszó mellett, akkor legyen egész a komplett replika. Sok dolgom nem volt vele, csupán vennem kellett egy kábelt, mert úgy ahogy eltettük tizenvalahány évvel ezelőtt, úgy vettem elő most én, tettem rá a korongot és azonnal, hiba nélkül kezdett el szólni ez a szépség. Leírhatatlanul gyönyörű volt.

 tesla4..jpg

tesla5..jpg

Azonnal felhoztam a szobámba a bakelit gyűjteményünket. Van közte mindenféle stílus, örömmel és nosztalgiázva nézegettem minden egyes borítót. Csodálatos hogy az előadók/zenekarok micsoda grafikával adták ki ezeket :) Azóta esténként mindig felteszek egy lemezt, és ez még így lesz sokáig!

A bejegyzés trackback címe:

https://multimeter.blog.hu/api/trackback/id/tr185450571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása